needle in the hay

I don’t wanna go to the basement

Posted in diverse by ohush on april 12, 2010

Jeg hadde liksom alle de bildene jeg skulle redigere og poste nå, så klikker photoshop. arrrgh! Okey, ikke sånn kjempemange, men noen i hvert fall. Trenger noe annet enn webcam-bilder her…

Webcam, jeg sa noe der:

Okey, beklager, men webcam er bedre enn ingen bilder da?..

Seriøst, jeg har dilla på «hjemmelaga» frossenyoghurt. Nam. Anbefaler og putte yndlingsyoghurten din i fryseren et par timer, eller et døgn visst du vil ha IS. Jeg kommer til å leve på dette i sommer, om jeg ikke spiser meg lei på det nå da.

Herreguud, dere skulle sett den store m&m’s-posen jeg fikk av muggsoppen min, i tillegg til en ramones-skjorte. Fint. Evy, I love you!! (BINGO <3)

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. fobofobi said, on april 12, 2010 at 10:40 pm

    likerlikerliker.

    Må prøva det med yoghurten! O:


Legg igjen en kommentar

