needle in the hay

sol

Posted in Uncategorized by ohush on april 14, 2010

I løpet av neste uke er jeg (forhåpentligvis) to objektiv rikere. Endelig! Skal ta bilder av en liten skjønnas snart, også får jeg ta en liten shoot med den travle ettåringen av en nevø jeg har. Kine sier nok ikke nei hun heller : ) Været ute gjør meg glad!! Utenom hodet og hjernerystelsen har jeg det veldig fint akkurat nå. Litt stress med lekser, men livet er fint det!

Foressten, jeg trenger tips; hva gir man i bursdagsgave til en som fyller 32 år? Størstebror min det er snakk om : )

Legg igjen en kommentar

