needle in the hay

Vofsen

Posted in foto by ohush on april 15, 2010

Jeg fikk pakke i posten i dag. : ) To dager etter at jeg bestilte objektiva var de under armen min på veg hjem. Endelig kan jeg ta masse random bilder igjen. Oscar er alltid den første som får gjennomgå. Han er søt da, selv om han ikke akkurat er tålmodig.

I dag har jeg gått masse. Mista to busser og gikk og gikk, så gikk jeg tur i gymmen også. Jeg så hoggorm og ble livredd. Så mista jeg enda en buss og måtte gå hjem fra sentrum. Det var motvind, vårluft, gangsperr og gnagsår. Jeg liker våren!

: )

Tagged with: , , , , ,

4 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. astridkatrine said, on april 16, 2010 at 4:58 pm

    aww:) så fin voffvoff:)

  2. lisafotland said, on april 18, 2010 at 8:17 pm

    ka objektiv du har kjøpt?

  3. Olivia said, on april 19, 2010 at 3:16 pm

    Ntaaaw, for en søt hund! :D

  4. Phjortis said, on april 20, 2010 at 10:08 pm

    Å, søteste vofsen! :)


Legg igjen en kommentar

