needle in the hay

«I’m a funny guy!»

Posted in dagbok by ohush on april 20, 2010

Oi, jeg har visst blogg….

Helg er fint det. Var med Evy Jeanett på lørdag. Hun ville ha meg med på platemesse, men når vi kom til byen fant vi ut at hun hadde sett feil på datoen. Ikke at det gjorde meg noe, har ikke penger til plater nå jeg, og i tillegg fikk jeg være med min søte blir-snart-attenåring! : ) Vi var på Amy’s, spiste vårruller og koste oss. Herlig med slike dager!

Er så bra fokus på det siste der, haha. Perfect.

Ellers hadde jeg russebuksekosekveld med Eirill. Vi laga gode burgere og frappuccino, og sauen shaun kom på buksa mi. Koos!

Nam!

Var også i sekstenårsdag. Følte meg plutselig gammel, men det var koselig ( :

Håper dere hadde en fin helg! Neste helg er jeg R U S S ! : D

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Evy Jeanett said, on april 20, 2010 at 7:30 pm

    <3 Haha, eg har fonne ud i ittetid at d va ganske bra at d ikkje va platemessa då (A) Har kje penger t d eg heller D:

  2. astridkatrine said, on april 20, 2010 at 9:38 pm

    så kosligt! og så fantastisk søt du e:)

  3. lisafotland said, on april 20, 2010 at 10:17 pm

    koselige bilde honey, du e nydelige !


Legg igjen en kommentar

