needle in the hay

jobb

Posted in Uncategorized by ohush on mai 6, 2010

Så hadde jeg jobb igjen. : )

Fikk telefon i gårkveld, om jeg kunne komme på intervju i dag. Så i dag var jeg på intervju, og en drøy time senere hadde jeg jobb. Jeg begynner på Rema 1000, for de som lurte. ; )

De i Tangerudbakken er herlige!

På russefronten: jeg skal ha en herlig, rolig helg med tantebarn, film og kos, mens de andre fester som noen galninger i kongeparken. Jeg blir bare mer å mer glad for at jeg valgte å ikke gå, egentlig : )

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on mai 6, 2010 at 10:27 pm

    greaaat, grattis med jobbi :)


Legg igjen en kommentar

