needle in the hay

16. maaai

Posted in diverse, russ 2010 by ohush on mai 17, 2010

Haha. Dette er offisielt den rareste 16. mai jeg har vært med på. Klokken er kvart på tolv og jeg er hjemme igjen. Kroppen min tåler visst ikke mer russing nå. Enough said.

Okey sorry, det bildet var unødvendig og poste. I hvert fall i så stor størrelse. Håper dere lever enda.

Jeg dropper foressten folketoget i morgen, og skal finne andre måter å tilbringe nasjonaldagen på. Sykt dårlig organisering og informasjon om toget…. Just saying. Hadde vært med hadde alt funket bedre. Men,men, er man tamruss så er man tamruss. Egentlig har vel jeg vært en midt-på-treet-russ. 82 knuter, passelig dose fest og tull og tøys. : )

Livet er fint uansett, det.

:* (fordi jeg følte for det)

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Evy Jeanett said, on mai 18, 2010 at 6:05 pm

    <3 , fordi eg følte for d :)


Legg igjen en kommentar

