needle in the hay

fascinasjon

Posted in diverse by ohush on mai 18, 2010

Himmel er det som fascinerer meg mest, blant mye. Nå ser himmelen slik ut, og da må jeg ut. Bare synd jeg kun hadde mobil og bikkje med. Må lære meg å ta med kameraet når jeg skal ut å gå. Jeg ser sikkert temmelig bra ut der jeg går med blikket oppover…

Jeg gleder meg til sommernetter med klar og fin stjernehimmel. Da skal vi legge oss midt i veien og stirre og filosofere eller hva Evy? : )

Jeg klarer foressten endelig å skrive fascinasjon rett. Skrev alltid facsinasjon før, helt til far sa at det hadde jo blitt uttalt faKsinasjon, så nå skriver jeg endelig alltid rett. hah.

God kveld og god natt!

Tagged with: ,

5 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on mai 19, 2010 at 10:35 am

    Nydelige bilder <3

  2. bjørg kristin said, on mai 19, 2010 at 3:48 pm

    det er jeg helt enig i, himmelen kan være så utrolig fin:D

  3. Evy Jeanett said, on mai 19, 2010 at 7:30 pm

    Blir digg! :D Glede meg! <3

  4. kari said, on mai 19, 2010 at 11:10 pm

    SV: Tusen takk for det. Formen kommer seg sakte men sikkert :)

  5. veronica said, on mai 20, 2010 at 5:33 pm

    himmel er noe av det mest fantastiske å drømme seg vekk i. Kan ligge å stirre i evigheter (sålenge musikken er på plass i ørene vertfall) :)


Legg igjen en kommentar

