needle in the hay

kaotisk dag

Posted in dagbok by ohush on mai 20, 2010

Dette er seriøst en av de rareste dagene jeg har vært med på! Veldig fin, morsom og kaotisk. Alt startet med en busstur.. Haha. Jeg overlevde sirkeltesten i gymen, etter det hadde vi fri helt frem til historien. I fritimene bar det ned til Sandnes med Malin og Birgitte. Vi spiste god mat og JORDBÆR MED SJOKOLADESAUS. Smak av sommer, ah.. Kan ikke akkurat klage på været vi har hatt i det siste heller : )

Herlig med mobilbilder.. men dette var seriøst godt!

Etter historietimene hadde jeg en laaang kjøretime som ble mye lengre enn den skulle være. Vi skulle til Egersund. Merkelige pauser og syngende kjørelærer (det varierte mellom Black Label Society og La det Svinge). Herlig det.

På vei hjem var det plutselig ikke mer diesel igjen i tanken, haha. 6 km fra byen, en halvtime hjemmefra. Så der stod vi, og det tok 2 timer før jeg var hjemme. Det skjedde så mye rart at dere hadde ikke trodd halvparten. Haha.

Dette var utsikten min den første halvtimen. Kjørelæreren fikk «endelig» se hvordan asfalt blir lagt, old news for min del (haha).

I morgen er det årets første eksamen, norsk hovedmål. Jeg er lite klar, så ønsk meg gjerne lykke til ; ) Håper dere nyter det herlige været! Var 22 grader i Egersund i dag : D

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on mai 20, 2010 at 11:19 pm

    Hahahaha. for en dag.. Og litt flaut for kjørelæreren og ikke passe på bensinen da :P


Legg igjen en kommentar

