needle in the hay

Ignorance is bliss

Posted in tanker by ohush on mai 21, 2010

Uvitenhet er lykke. Det er det fineste uttrykket som finnes syns jeg, men det er ikke alltid sant, ikke for min del i hvert fall. Jeg blir gal av å ikke vite av og til. Hva som skjer, hvorfor ting ble som de ble. Hvorfor, hvorfor…

random..

Akkurat nå er det meste litt småvanskelig. Jeg har så mye jeg gruer meg til. Så lite energi, og så mye nerver. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg. Føler jeg mangler en viktig del for å holde meg gående.

Det er i hvert fall langhelg nå. Og hva er det? Jo det er bra! iI morgen skal jeg passe de søte små igjen, det er alltid herlig!

Ha en fin helg!

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on mai 21, 2010 at 11:59 pm

    For et nydelig og vakkert bilde <3


Legg igjen en kommentar

