needle in the hay

Further from you

Posted in dagbok by ohush on mai 23, 2010

William Fitzsimmons, hvor har du vært hele mitt liv? Du er fantastisk.

—-

Hvem sier at snusleppe ikke er digg? Tulla, det er ekkelt! Jeg snuser når jeg stresser, så slik er det med den saken.

Jeg er så sliten. Forvirret. Litt glad. Litt lei. Litt fortvilet. Veldig stresset. Så er det sagt.

I dag har jeg skrevet massemasse om Kongo-konflikten, bakt brownies og vært på lekeplass (med tantebarn vel og merke). I gårkveld var jeg barnevakt. Den herligste følelsen må være å bysse et barn i søvn, faktisk. Småen holdt de små armene rundt meg og presset hodet sitt inntil meg. Ah!

Håper dere har en fin langhelg. Back to Kongo, for min del.

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Edel Garstad said, on mai 24, 2010 at 1:23 am

    elske det!!

  2. kari said, on mai 24, 2010 at 11:42 am

    For et nydelig bilde av deg <3


Legg igjen en kommentar

