needle in the hay

5

Posted in Uncategorized by ohush on juni 12, 2010

Jeg fikk 5er på eksamen. Fornøyd! Nå gjenstår det bare en eneste eksamen før jeg er ferdig med hele videregående. Utrolig herlig! Bare kjipt jeg føler det er norsk jeg må slite med neste uke..

Evy var livredder og stilte opp for en kriseshoot på eksamenen min. Takk igjen :*

I går var jeg ute med Lisapus, og etterpå hadde vi den herlige jentesnakken vår! Liker det! Hihi. I dag/kveld er det jobb og varetelling. : )

Ha en fin helg videre!

4 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on juni 12, 2010 at 1:58 pm

    du e så flinke vennen, stolte av deg! tihi

    hadde en knallkjekke ikveld igår, jentepraten e alltid liga gøy :) love you!

  2. kari said, on juni 12, 2010 at 6:22 pm

    Grattis med super karakter :) <3

  3. astridkatrine said, on juni 12, 2010 at 10:12 pm

    gratulera så mye!!:) det e kjempe bra:)
    hvis du komme opp i norsk går det nok bra:) eg gjorde det å eg klarte å få 6:D

  4. kari said, on juni 13, 2010 at 11:17 am

    Sv: Jeg har det bare bra søte deg <3 God du er :) Håper du har hatt en strålende helg <3


Legg igjen en kommentar

