needle in the hay

15/6

Posted in dagbok by ohush on juni 15, 2010

Herregud, jeg har glemt å si at jeg har ferie : D Vi var så heldige at vi ikke kom opp i muntlig, så alt jeg har igjen av videregående er en avslutning. DET er hæææli det.

I natt sov jeg over hos ei venninne i Hauge i Dalane, og i dag har jeg vært syk og slakk. Fin start på ferien. Da hjelper det å ha dype samtaler på msn, haha.

(bilde slettet)

Nå skal jeg prøve å sove bort masse feber, og i morgen skal jeg på kino med finfin venninne. : )

Håper dere har det supert!

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on juni 16, 2010 at 9:07 am

    God bedring søøøøte <3


Legg igjen en kommentar

