needle in the hay

Rise, and rise again. Until lambs become lions.

Posted in film by ohush on juni 17, 2010

Robin Hood. Laaang begynnelse, men ellers veldig bra. Jeg gleder meg mer til toen, ettersom det virker som om den blir mer lik Robin Hood slik jeg kjenner til historien! Mye som tydet på det i slutten! Siste setningen var: «..and this is the beginning of the legend of Robin Longstride..» Æ liker e. Russel Crowe er bra. Synes jeg. Gibson er jeg mindre sikker på, men jeg begynner å endre litt mening nå.

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. astridkatrine said, on juni 17, 2010 at 10:04 am

    Russel crowe<3

  2. kari said, on juni 17, 2010 at 9:59 pm

    Jeg har kjempe lyst å se den filmen <3


Legg igjen en kommentar

