needle in the hay

Dear John

Posted in diverse, film by ohush on juni 22, 2010

Nå har bilen komt hjem fra «sykehuset». Neesten så god som ny, trenger bare litt lakkering. Men det som ser verst ut nå er der far krasjet for litt siden, for der trengs det myyye lakk. Hihi. Jeg er glad. Egenandelen ble ikke så stor den heller, så det gikk ganske så bra. Ingen ble jo skadet, det er det viktigste!

Vi var å så Dear John på kino nå nettopp, Evy og jeg. Ikke en film jeg hadde tenkt å se, men vi måtte jo benytte oss av chesstirsdag. Den var egentlig bedre enn jeg hadde forventet, men til tider veldig kjedelig. Sorry jenter. Klissefilmer er ikke helt min stil.

Det beste med filmen var musikken. : )

I dag har jeg gått med strømpebukse under bukse, og jeg har ikke vært varm i det hele tatt…. Giiises, vi er i slutten av juni….

Tagged with: , ,

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Edel Garstad said, on juni 23, 2010 at 4:19 am

    Eg hadde skyhoge forventninger til denn filmen, og blei kjempe skuffa. Plottet va liksom litt vel… teit… Eg ser jo selvsagt dilemmaet, og valgene og det BS’er der, men eg syns d va litt FOR klisjee, og litt for forutsigbart… men men.

  2. kari said, on juni 23, 2010 at 7:19 pm

    Den filmen SKAL jeg se.. Uansett HVA! :)

  3. Edel Garstad said, on juni 24, 2010 at 3:52 am

    SV: Kult at me e enige om ein klissefilm, haha :D
    EG VETT!!!
    D har gaatt sykt fort, ftw, og eg komme hjem foer du vett d :D <3


Legg igjen en kommentar

