needle in the hay

Sometimes life is easy

Posted in dagbok, diverse by ohush on juni 24, 2010

I ellevetiden i går bestemte Viddi (Veronika) og jeg oss for å ta en kjøretur. Vi kjørte, visste ikke hvor vi skulle. Endte opp i Hauge i Dalane. Der de har hytte. Gikk opp til hytta (masse bakker…). Der var det hengekøyer. Vi gikk ned til flytebrygga. Jeg har vannskrekk, og flytenbrygger er skumle. Vi gikk rundt forbi i skogen og slikt. Så kjørte vi hjem igjen i halv to-tiden. Jeg liker random. Jeg liker kjøreturer. Jeg liker natta.

I dag skal jeg på jobb. I morgen skal jeg til niese og nevø og sitte barnevakt. På lørdag reiser jeg til Hauge i Dalane (igjen).

Det blir som en miniferie, to netter hjemmefra. :)

Vi snakkes!

Legg igjen en kommentar

