needle in the hay

Juli

Posted in Uncategorized by ohush on juli 1, 2010

i dag har jeg shoppet gitt. alene, faktisk, og det funka. koste meg der jeg gikk. (og jeg er ikke den som er ivrigst blant klesstativer og sånt for å si det slik). et par solbriller, 3 filmer, 3 jakker, 2 t-skjorter, en kjole, en shorts, en bukse, 3 strømpebukser, 2 par sko og en sånn fargeting til øyevippene rikere. hæli. det svidde litt på bankkontoen. bare pittelitt.. også kom jeg hjem og fant en ubetalt CDON-regning med utgått betalingsfrist. gøy.

i går tok jeg bilder av fire fine jenter. de var snille og gav meg et søtt perlesmykke som takk.

nå er det småbarntid i finværet (og nye klær og sko).

nå bør været holde også, for nå er vi søren meg i juli. det er sykt det.

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on juli 1, 2010 at 7:30 pm

    oh, fint biiiilde :D

  2. kari said, on juli 2, 2010 at 10:28 am

    Shopping trenger man en gang i blant :)
    Utrolig nydelig bilde <3 Elsket det.


Legg igjen en kommentar

