needle in the hay

6/7

Posted in dagbok by ohush on juli 7, 2010

Frokosten min i dag:

Nam! (Sunt og godt, I know!)

Ellers har jeg hatt en super dag! Var først med en kompis rundt forbi på bilverksted og slikt, vi spiste is og jordbær og hadde det riktig så koselig. Etterpå var jeg en liten tur med en annen kompis, hoho. Og så var jeg med en god venninne jeg ikke har vært med på leeeenge. Det var så koselig! Vi så Streetdance, som faktisk var ganske gøy, selv om den var så utrolig klisjé at det nesten gjorde vondt. Dansingen var liksom underholdende nok. Vi spiste italiensk pizza og gikk en fin tur og pratet. Skikkelig koselig.

Akkurat nå, er livet veldig bra.

Ettersom klokken er over 12, kan jeg si at det er akkurat en måned til jeg blir 19. Hah, skremmende!
—–

Today I was in the kitchen making dinner for my mom and I. I then saw a fly (obviously) flying around. I thought it would be really cool if I killed it with my foot like a ninja… Only when I went HI-YA! and shot my foot up in the air, i kicked the cabinet… I don’t think I have ever seen my mom laugh so hard at somebody breaking their pinky toe. MLIA

Jeg elsker MLIA!

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. astridkatrine said, on juli 7, 2010 at 9:59 am

    NAM:)

  2. kari said, on juli 7, 2010 at 10:36 am

    Nam nam.. Det så ut som en HIMMELSK frokost ;D

  3. Christin said, on juli 15, 2010 at 2:47 pm

    Nam! Må jeg prøve…


Legg igjen en kommentar

