needle in the hay

Jeg er sosial

Posted in dagbok, stream of consciousness by ohush on juli 14, 2010

Dette er bestisen min for tiden ser du:

Så visst jeg virker veldig opptatt når du spør hva jeg holder på med, og jeg hele tiden henger med bestisen, er det han her. Så vet du det.. Han er god til å lytta da, det skal han søren meg ha.

Dere (eller du, ettersom det er maks en) husker når jeg krasja i containeren og Billy så slik ut?

Nå ser han ca slik ut minus bulken og den kule vingedingsen:

I love paint! Og jeg fant plutslig ut at det er vanlig å slædde reg.nr. Dere (les: du) ser det at det var en fyr som skulle rygge rundt Billy, og klarte å krasje rett i stakkars bilen. Det ser nesten ut som om Billy er selvskader.. Jeg satt i bilen, og det så fyren, allikevel kjørte han bare fort bort fra åstedet med halen mellom beina (sånn metaforisk talt, han var ikke varulv). Det hvite skal foressten forestille lakk fra den hvite bilen til varulvmannen, og så er det bulk også.

Jeg bare dro på den seriøse ninjamaska mi, jeg:

Så tenker jeg han ble skræææmt.

Jeg tulla foressten med det med at vofsen er bestisen min (litt i hvert fall, han er temmelig god for tiden)! I går var jeg sosial med hele 3 stykker på samme tid. Andre som har mange erfaringer med at gutter er praktiske å spise ute med? De spiser liksom restene, uansett hvor mye de har spist på forhånd.. Blir mett av å se på, jeg.

Jeg anbefaler filmen «From Paris with love». Den var bra. Jeg skriver så sykt stream of consciousness*, hah, lærte i hvert fall noe om modernismen i norsktimene.

Så var jeg sosial med en person. Det var koselig. Og jeg fikk sjokolade. Det er liksom min extacy. Liksom på det stadiet før du skjelver og fryser og ikke vet hvor du skal gjøre av deg, når du danser på bordet av lykkerus og tror du kan fly. Der. Det er sjokolade. Snakker foressten ikke av erfaring. Driver ikke med sånt! I’m high on life.

Ellers kler jeg meg i blått av og til. Og står bak en kasse og sier «hei hei» og «ha en fin dag» til de koselige kundene.

I dag. Så satt jeg og V i bilen hennes (som ikke fortjener navn ettersom det er en audi..) på parkeringsplassen på stranda og hadde fin utsikt.

Jupps, jeg er sosial. I hvert fall nå siden jeg sitter her og skriver et langt meningsløst (nødvending for min del) blogginnlegg i stedet for å være med på spontantur til søøøøøørrrlandet…………..

Sommer foressten? Vi er i midten av juli og jeg drikker varm kakao fordi jeg fryser.

Ang. webbildene (egenltig ang. hele dette innlegget): Jeg har fått i meg en overdose selvironi.

Stream of consciousness = modernistisk måte å skrive på, der alt du tenker blir puttet ned på «arket»

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on juli 15, 2010 at 12:55 pm

    ELSKE DETTE INNLEGGET! haha, ut the best baby


Legg igjen en kommentar

