needle in the hay

«What starts with P and ends with ORN?»

Posted in dagbok by ohush on juli 16, 2010

POPCORN. Doh. For den har ingen hørt før liksom.

For tiden har jeg veldig seriøse samtaler på msn. Syns det er lettere å lette på følelser og slikt der enn IRL, lizzm. LOL.

Hils på ny venn. Mr. Flue.

Han er så sykt linselus. Eller. Linse..flue? Jeg skulle ta bilde av noe helt annet jeg, men neida. Mr. Flue kom foran linsa hele tiden. Oppmerksomhetsgal spør du meg.

Jeg er fortsatt ganske så sosial. Har vært med 3 stykker i dag også, jeg.

Først med Kristoffer:

Ok.. Vi tok ingen bilder, så bare for illustrasjonens skyld liksom. For-to-år-siden-kristoffer-hode.

Utrolig at jeg er den som ser mest normal ut her. «Jeg har intimgrenser, jeg bare viser det ikke», og de lo.

Egentlig er Edel den mest normale av oss.

Men i bunn og grunn er vi ganske så normale alle tre.

Uansett. Koselig dag. Jeg er sliten!

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Edel Garstad said, on juli 16, 2010 at 6:42 am

    Godt du kjenne igjen normalitet nar du ser det :D
    haha <3
    D va kjekt i gar :)

  2. lisafotland said, on juli 18, 2010 at 2:41 pm

    haha, herlege bilde!


Legg igjen en kommentar

