needle in the hay

ubesluttsom.no

Posted in tanker by ohush on juli 17, 2010

det burde vært hjemmesida mi det. for er det en ting som er sikker her i denne så ellers usikre verden (lol), så er det det at jeg er ubesluttsom.

du ser. jeg fikk mail fra samrodnaopptakk.no i dag. jeg har komt inn på UiS, førstevalget (adjunkt/lektor i humanistiske fag). så tenker vel du: hva er faen meg det å syte over??

jo. du ser. jeg vet ikke hva jeg vil. vil jeg jobbe et år først, tjene opp litt penger, for så å studere i mange år? eller, vil jeg komme fort i gang med studiene og heller jobbe skikkelig etter studiene? diiilemma x 1000 (okey, rett før jeg skriver et innlegg om mine problem vs. aids og fattigdom og slikt, men du skjønner tegninga)

papsen mener studier nå. det samme gjør bror min, som forsåvidt snakker av erfaring. og svigerinna mi. mor mener jobbeår, men hun har ikke noen bra svar på hvorfor. såå akkurat nå tipper jeg mot studier. men spør meg om 10 min, og jeg er tilbake på 50/50.

noen som har noen formeninger om hva jeg bør gjøre?

på forhånd takk…………

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on juli 18, 2010 at 2:51 pm

    eg syns du ska gjer det DU vil gjer. ikkje tenka på ka alle rundt deg meine og vil at du ska gjer. Føle du at du trege eit friår før 5 år med studie, tar du det. Du e ferdigutdanna sm 26åring då, herregud! Tenk viss du hadde gått et vgs år om igjen, så hadde det året ekstra godt uansett.

    Alle har godt av et friår syns nå hvertfall eg, te å gjer noge du vil mens du har sjangs. Husmor med stasjonsvogn og ring på fingen uten å ha gjort noge kjekt om 2-3 e teppe så gøy :p

  2. kari said, on juli 19, 2010 at 10:29 am

    Veldig enig med lisafotland :)


Legg igjen en kommentar

