needle in the hay

the end’s not near

Posted in Uncategorized by ohush on juli 23, 2010

jeg elsker at jeg ikke bare er kassedame på rema 1000, men også personlig-klokke-stiller og sykkellås-opplåser. blant annet. i dag var det ei dame som ville ha hjelp til å stille klokka på mobilen. søtt. og på mandag var det ei lita jente som ikke fikk låst opp sykkelen sin. hun tok meg i handa og spurte fint om hjelp. søtt.

utenom alle de jobbene mine så henger jeg med denne gjengen:

ted og de, liksom. hekta på how i met your mother. omg, jeg er så lat når jeg ikke gidder å trykke inn shift-tasten for å få store bokstaver…

ellers lagte jeg sjokolademuffinsboller en dag. vet ikke helt hva det ble for noe, men det var i hvert fall godt (til at jeg har laga det).

jeg har aldri spist så mye jordbær før, som det jeg har gjort i sommer.. hah. Rema-jordbærene er best, seriously. liksom ikke reklame, jeg bare syns det : )

nå skal jeg se litt mer på dette:

og lese litt i denne:

så skal jeg sove og drømme fine drømmer.

natta : )

ps. jeg og evypevy er to brødhoder som sitter 10 minutter i bilen uten å få vridd om nøkkelen fordi vi aldri har hørt om rattlås før. aldri. ds.

ps 2. knight and day var overraskende moro. så overdreven at den bare var super. jeg lo. hele tiden. sånn seriøst. ds 2.

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on juli 23, 2010 at 12:11 pm

    Flotte bilder <3


Legg igjen en kommentar

