needle in the hay

sander

Posted in tanker by ohush on juli 25, 2010

denne lille gutten her gjør meg så glad. om han bare sitter der i sin egen lille verden i sandkassen, eller kommer løpende i mot meg mens han ler. når han kommer og vil opp i fanget bare for å gi en kos å si «aaah». når han tar meg i hånda for å få meg med til vinduet for å se på «trrrarrtoren» (gravemaskin). og når han ikke får sove om natta og vil ligge på fanget til tante mens vi leser om gakkgakke’er og mø’er og slikt til han blir søvnig. han gjør meg glad når han prøver å si nye ord som for eksempel «goggårt» (yoghurt), og klapper i hendene når vi sier han er flink. han elsker å banke hendene i bordet, store kjøretøy, å balansere på sandkassekanten, og å tøyse og tulle så mye som mulig. han lager så søte ansikt når han skal være morsom, og han elsker når han får noen til å le. i tillegg er han svært så sjenerøs med slengkyss og kyss på kinnet. herlig. jeg gleder meg til å følge den lille krabaten opp gjennom årene.

Legg igjen en kommentar

