needle in the hay

hei høst

Posted in diverse by ohush on september 10, 2010

Det er så fint ute.

Også blåser det en del.

Høsten er egentlig ganske fin.

Jeg kunne godt hatt en slik fin dag igjen. En dag der alt bare er herlig og avslappet. Jeg storkoser meg når jeg får være med de søte små. (Både ungene og vofsen, hah).

Denne uken har jeg vært syk. Fikk lungebetennelse etter Rått og Råde, så nå går det mye i data. Skins er en fin serie. Og jeg går aldri lei av heartbeats-lista mi.

Hei høst. Håper alle har det bra! : )

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lillesmurf - Kari said, on september 10, 2010 at 8:04 am

    Så flotte bilder :)

  2. lisafotland said, on september 10, 2010 at 1:17 pm

    eg og lige høsten :D

  3. Malin said, on september 15, 2010 at 8:28 am

    SV: glede meg til å høre forslaget til bildeblogg. fordi det var veldig kjekt, mne litt stress også (:
    Å eg skal sende brev et i dag <3 takk igjen for den flotte boka (:


Legg igjen en kommentar

