needle in the hay

først krasj, så bot, så pang. erfaringer, du.

Posted in dagbok by ohush on september 30, 2010

og der stod jeg i ødemarka på mandag rundt halv to og venta på en fyr fra viking (veihjelp) som skulle komme å kjøre billy (for de som ikke vet det er det bilen) og meg til sivilisajon og bilverksted. det sa pang og så stod jeg i grøfta uti villmarka (også kalt ræge, yeah you heard me) med nødlysene på. du ser, billy orka visst ikke mer stakar. registerreima røyk. rip.

i dag lærte jeg at tv-en skal skrives nettopp slik og ikke TV-en eller TV’en. tulla, jeg kunne det fra før av. men vi lærer mye rart i språk og historie.

og jeg brukte 2 timer hjem fra skolen. da savner du bil, da.

Legg igjen en kommentar

