needle in the hay

selvportrett

Posted in foto by ohush on september 30, 2010

malin og jeg har en ny fotoutfordring nå, ettersom 365 ikke fungerte så bra for noen av oss. vi skal ta bilder innen ulike tema der de første er vennskap, selvportrett, portrett og natur. jeg hadde egentlig en plan om å ta bilder som er litt mer gjennomtenkte, men det er visst ikke noe for meg. i hvert fall ikke når det kommer til selvportrett.

jeg har en reflektert kveld. med te og tanker om fremtiden. jeg har så utrolig lyst til å skrive. skrive masse. aldri gå tom for kreativitet og filosofiske tanker.

det er ikke lett å være nitten og usikker. det er i hvert fall sikkert. men en ting har jeg erfart flere ganger; brikkene faller alltids på plass til slutt.

Tagged with: ,

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Edel Garstad said, on oktober 2, 2010 at 1:32 am

    neste innlegg dedikert te deg, ok?
    :) <3


Legg igjen en kommentar

