needle in the hay

hair cut

Posted in Uncategorized by ohush on oktober 1, 2010

sånn. da var mitt årlige besøk hos frisøren unnagjort. nå skal jeg prøve å gå litt oftere enn en gang i året. jeg blir kanskje nødt også ettersom jeg må farge det hver 3. måned for å bevare fargen. 1300,- svidd av lett som bare det. jeg tenkte det får være verdt det når jeg har gått så sjelden. også må jeg kjøpe sånn masse produkt og sånt også, så da blir enda mer svidd av. læætt.

det blåser så innmari mye ute. at det går an.

godt jeg har melkesjokoladen min.

og godt jeg fortsatt har den selvironien på plass.

tuuuudels.

Legg igjen en kommentar

