needle in the hay

«ditte åmma»

Posted in dagbok by ohush on oktober 3, 2010

off, nå kjenner jeg at skole er tungt! jeg har for liten tid til å studere føler jeg, men det viser vel bare at det ikke er min førsteprioritet. dårlig.

uansett..

i helga har jeg sett fine mennesker igjen, jeg har vært på rånetreff (nesten, haha), sett på stjerner gjennom biltak, hatt speeddate med muggsoppen, hatt masse tantetid med de to små, laget dinosaurslott og mye, mye mer.

kine og tante var noen skikkelige tøffinger i dag da vi pakka en sovende lillebror nedi vogna og la ut på lekeplasstur i øsendepøsende regn. «av og t trenge me å hoppa litt i sølepytta», sa den minste tøffingen da hun fant ut at det egentlig var ganske så greit å komme seg ut selv om det var skikkelg dårlig vér. den eldste tøffingen lærte vel noe hun også.

jeg har også klart å få seneknute i dag, igjen, det gjør vondt! nå må den kanskje opereres ut snart. operasjonsskrekk, hva er det? æh!

foressten så er sander utrolig flink til å si nei, pleple (eple), banaaan, glali (glad i deg), hade og mye mer. tante er stolt.

håper dere har hatt en finfin helg, og har fått lekt gjemmeleken minst like mye som meg. : )

(«ditte åmma» betyr at tante gitte skal komme, og blir sagt av minsten før jeg kommer og mens jeg er der. sånn med jevne mellomrom. det gjør så godt å bli satt så mye pris på)

Legg igjen en kommentar

