needle in the hay

bilder

Posted in foto by ohush on oktober 25, 2010

Malin og jeg prøver å utfordre hverandre til å ta mer bilder, og da helst planlagte bilder. Noe jeg er drittdårlig til. Denne gangen har jeg en god unnskyldning da, jeg har vært mye syk. Derfor måtte jeg jukse litt.

Vi skulle ta bilder til fire tema; selvportrett, portrett, vennskap og natur.

Juks 1: Malin tok bildet, obviously, men hun trykket bare på knappen da. hoho

Dette er uheldigvis det mest planlagte bildet..

Denne krabaten går det ikke an å ta planlagte bilder av! De viser han slik han er da, i farta, nysgjerrig og glad i «trarrrtoren». Gullet til tante «ditte».

Juks 2: Ikke tatt i perioden vi skulle ta bilder i, bare fremkalt da. Offa. Ellers så er det ikke akkurat et veldig bra bilde av natur. Engangskamera er fint da.

Har noen forslag til tema vi kan ha fremover? Jeg skal prøve så godt jeg kan å gjør det bedre neste gang : )

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Inger Elise said, on oktober 29, 2010 at 11:41 pm

    Forslag til tema: ASS ;)


Legg igjen en kommentar

