needle in the hay

10 år

Posted in diverse, foto by ohush on november 21, 2010

Oscar liker høst, men han elsker snø. Derfor vet jeg om en liten krabat som kommer til å være overlykkelig i morgen tidlig om snøen ligger til da. Kanskje jeg må prøva å dra meg opp tidlig slik at jeg kan dokumentere årets begiventhet: Oscar ser snø for første gang på lenge. Han ruller seg i den, han kjører snuten igjennom den, han løper i den, og…. koser med den. Rare, søte, fine bikkja mi.

Det er egentlig ganske rart å sammenligne eldre og nyere bilder av Oscar, bikkjer blir jammen meg eldre de også. Han har jo til og med fått grått hår i trynet. Syns det er litt sjarmerendes, jeg : )

Det søteste på hunden er at det hvite rundt nesa er skeivt, syns jeg. Det gjør hele uttrykket hans ekstra søtt. I tillegg til at det er en «feil» som gjør at han kanskje ikkje kunne ha vunnet så mange blå sløyfer om vi hadde stilt han ut.Han kler det. Det å den søte «barten».

Oki, jeg innrømmer det. Jeg er veldig glad i bamsen min som fyller 10 år (77 hundeår) i morgen! : ) Gamlingen.

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lillesmurf - Kari said, on november 21, 2010 at 12:20 pm

    Det er så moro å se på hunder i snøen. Chili ( hunden til mamma) elsker også snø. Hun ruller seg rundt som en gærning, men angrer etterpå, for da fryser hun :P


Legg igjen en kommentar

