needle in the hay

Slik kan det gå

Posted in diverse by ohush on november 26, 2010

Jeg bor i leiligheten til en tante av meg for tiden, ettersom hun har flydd bort for noen vinteruker, og i dag skulle det visst komme elektrikere til blokka. I det siste har jeg vært flink og stått opp sammen med sola, men akkurat i dag var jeg som et dovendyr på vallergan, jeg klarte ikke å dra meg opp av senga. Når klokka var halv 12 ringte det på døra.. Faen. Jeg hater å være blant folk om morgenen, og i hvert fall ukjente. Ann Bergitte Morgengretten.

Med mascaragørr i øyekroken, hår til alle kanter, ikledd en av papsens avlagte skjorter med blekkflekker åpner jeg døra. «Sorry, hadde ikke stått opp«, klarte jeg å si med tidenes morgenstemme. Som om det ikke var klart nok fra før av at jeg nettopp hadde gått over til manuelle innstillinger. Elektrikerprinsen (kjekkas) kom inn, og jeg stakk på badet med hodet under armen. Når jeg kom ut fra skjulestedet hadde prinsen hentet en kollega. Så jeg satt der i sofaen og «leste til eksamen» mens jeg hørte på de grove vitsene og om IQ-tester de hadde tatt på den der mensensida (haha, så smart var han kollegaen altså, mensen). Prinsen måtte vaske hendene på badet der jeg hadde undertøy til tørk. Når de hadde lukka døra bak seg hørte jeg han si til han andre: «Får håpe det er jentas undertøy på badet, og ikke tanta sitt».

Nå skal jeg bake rundstykker, som om det kommer til å gå bra. : ) Æ kan baake, eller ikke.

5 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on november 29, 2010 at 1:33 am

    hhahahaha. Undertøyskommentaren, ME LIKE!

  2. Roksana said, on november 29, 2010 at 9:35 pm

    HAHAHAH!!!XD Hørtes ud som ein fine måren!

  3. lisafotland said, on november 30, 2010 at 1:18 am

    hahahah! du e herlige om mårran, ROMA<3

  4. Edel Garstad said, on november 30, 2010 at 9:08 pm

    Langballe e «stusselig gone hot», og det kan me lika – vettu :)
    <3

  5. Malin said, on desember 2, 2010 at 4:08 pm

    Hehehe, måtte le av den kommentaren deres. :D


Legg igjen en kommentar

