needle in the hay

1. desember

Posted in diverse by ohush on desember 1, 2010

Ah. Jeg elsker følelsen av å se det 1-tallet. Det nærmer seg jul med stomrskritt. Jeg elsker julen! Hadde det ikke vært for de to eksamnene jeg mangler for å kunne ta juleferie hadde jeg vært i ekstase nå. Jul er virkelig den herligste tida.

Julegavene ligger jeg temmelig bra an med. Kalenderen er i boks.

Den beste. (Jeg prøver å spise sjokolade kun på lørdager da, så jeg må liksom spare sjokoladen jeg får i kalenderen, utfordring!)

Og ønskelista er laga.

Jeg er skikkelig dårlig på å si hva jeg ønsker, så jeg ender veldig ofte opp med det samme. Jeg er en person som blir glad for å få uansett. Juleånd, vet du. Haha.

JEG ELSKER JUUUL!

(omg, jeg fyller 8 år hver første desember)

Ellers da, så har jeg klart å få bronkitt. Klapp på skuldra til ms. smarty pants som bestemmer seg for å jogge i minusgrader, forkjøla og med kondis på ca ingenting. Det er flott det.

Jaja, jeg må jo nesten bare være inne å lese nå fremover uansett. Jeg vet ikke helt hva som er tørrere enn Jan van Huysums Blomsterstykke og bronkitthosten, jeg (humoren min kanskje!).

Over og ut.

Tagged with: , ,

4 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Inger Elise said, on desember 1, 2010 at 2:45 am

    Åååh, du e så heldig og har kinder kalender! Litt for heldig :-) Eg som e så flink, og har nazi-snopeavtale-fram-til-julaften, har ikkje adventskalender en gong! Høg fem for når me kan ha ASS kvelda igjen :-) JIppi!

    Ellers må eg sei, dette e den mest imponerande ønskelistå eg har sett. Forklart til minste detalj, det lige eg! Godt! :-)

    Dear miss, du e smart, men ikkje alltid så gjennomtenkt. Vell, visdommen komme med årå. Se på meg, eg vett å legga meg inne rimelig tid. Jepp!

    God bedring, lille venn! Eg heie på deg :-)

  2. Inger Elise said, on desember 1, 2010 at 2:54 am

    Eg ser nå, at klokkå her e feil! HEY! Eg e ikkje SÅ rebelsk ;-)

  3. Lillesmurf - kari said, on desember 1, 2010 at 3:44 pm

    hurra for 1.desember <3

  4. ELINA said, on desember 7, 2010 at 9:53 pm

    Ett standard objektiv är alltid bra att ha, vill också ha ett x)


Legg igjen en kommentar

