needle in the hay

lol

Posted in diverse by ohush on desember 2, 2010

jeg ler når folk faller (men ikke når de får skikkelig vondt). jeg ler av den scenen i bruce almighty der evan skal lese opp nyhetene og driter seg ut (da ligger jeg på gulvet og vrir meg av latter, uansett hvor mange ganger jeg har sett den før). jeg ler når folk gjør rare grimaser uten å være klar over det. jeg ler når tantebarna mine ler, fordi det er de fineste latterene som finnes, og de smitter så veldig mye. jeg ler når jeg er så lykkelig at jeg ikke kan la være å le selv om jeg ikke forstår hvorfor jeg ler.

jeg ler når ting er morsomt, utrolig teit, eller bare når alt går så galt at det blir skikkelig humoristisk. i spesielle, morsomme, pinlige eller bare rent tragiske situasjoner. jeg ler.

jeg er alltid den som ler sist, selv om jeg ofte ler først også. det er så vanskelig å slutte.

hva ler du av?

Tagged with: ,

Legg igjen en kommentar

