needle in the hay

anxiety

Posted in skole by ohush on desember 7, 2010

jeg lukker øynene, prøver å sove. nei, det går ikke. jeg vrir og vender på meg i mange lange minutter. åh, jeg har så lite tid. jeg har ikke tid til å sove. jo, må sove. sovner jeg nå kan jeg sove i fire timer før jeg må tvinge meg opp for å være effektiv. lukker øynene igjen. satte jeg vekkerklokka på? jo, den er på, den. ok, da. sove, sove, sove. nei. går ikke. det er helt mørkt i rommet, jeg kan såvidt se konturene av alt som er der. er….sååå…..trøtt! hvorfor er jeg tørst nå? orker ikke hente vann. veldig tørst. neida, bare innbiller meg ting. nå må jeg sove. NÅ.

minuttene som går føles som timer, før jeg endelig sovner.

—-

jeg svarer surt når folk snakker til meg. hver minste lyd irriterer. jeg puster tungt. det gjør nesten vondt å puste. jeg ser på klokken hele tiden. det er oversvømmelse av papirer og kulepenner og bøker på bordet. og i sofaen.

eksamensangst. det er bare 41 timer og 30 minutter igjen til min første akademiske eksamen noensinne, og jeg kan ingenting.

(og vekkerklokka, den var av, den. fint)

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Åshild said, on desember 7, 2010 at 6:09 pm

    Hehe, kjenner følelsen! Jeg har (prøve)eksamen om to dager, og alt i kroppen knytter seg og sier NEI når jeg tenker på det. Du får ha lykke til, det kommer sikkert til å gå fint :)

  2. astridkatrine said, on desember 7, 2010 at 8:31 pm

    du kan mer enn du trur! sånn e det alltid på slutten!:) Lykke te!!

  3. Roksana said, on desember 7, 2010 at 10:47 pm

    Føle d HEILT LIKT!!!! Grusomt :(


Legg igjen en kommentar

