needle in the hay

Saantaaa Luciaaaaa

Posted in dagbok by ohush on desember 13, 2010

(men dette har ingenting med Santa Lucia å gjøre, det er den 13. da, og jeg fikk gløgg og julekaker på «jobb»)

LOL

LOL x 1000 <3

Jeg er hyper. Man blir slik av å lese språkhistorie og norrøn grammatikk i mer enn to timer.

Hadde siste dag med punktpraksis i dag, fikk seneknute igjen, ble ferdig med nesten alle julegavene OG hjalp gamlinger over vegen mens jeg ventet på bussen. Effektiv dag? I think so. Nå skal jeg se Dexter s05e12 fordi jeg trenger en pause (ja Evy, jeg leser), og jeg grugleder meg. Vil ikke at den beste Dexter-sesongen skal ta slutt. Grin meg en elv.

Blå sprettball Ida, blå sprettball! (hahahahaha)

(jeg er så moden)

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Edel Garstad said, on desember 21, 2010 at 3:59 pm

    SV: really? jaja, får venta på DVDen då. Eg ville se deg og! Men me må få d te ein gang i romjulå! Du e søt! <3


Legg igjen en kommentar

