needle in the hay

.

Posted in diverse by ohush on januar 12, 2011

av og til vil jeg bare være alene. nogen ganger over lengre tid. flere dager, eller uker. jeg får ikke gjort noe nyttig. kreftesløs. sliten. lei.

heldigvis er jeg på vei ut av en slik periode nå.

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ida Marie said, on januar 15, 2011 at 9:46 pm

    Det er fint når ein kjenner at slike periodar slepp taket.. eg har hatt dei eg òg. Du har forresten kjempefin blogg, likar bileta dine kjempegodt! :-)


Legg igjen en kommentar

