needle in the hay

hallo

Posted in reise by ohush on mars 11, 2011

Jeg har tatt meg en ufortjent ferieuke. Det har vært herlig, selv om jeg egentlig har mye å gjøre. Jeg har blant annet en eksamensoppgave jeg må komme i gang med, i tillegg til en god del kapitler om organisasjonsteori som det må jobbes hardt med.

Denne uka har jeg brukt på mennesker jeg ikke har fått sett på en stund, lesing av alt annet enn pensum, fine turer og avslapping. Etterlengtet! Jeg har også eeeeeendelig kommet i gang med prosjekt «få-orden-i-kaoset-på-rommet», også kalt «finn gulvet». (Nå fikk jeg «finn bikkjen» på hjernen. Fine Casiokids!).

Jeg har en enorm reiselyst for tiden. Jeg tenker nesten ikke på annet. Aller helst vil jeg til London. Åh, fine London. Eller Krakow! En kald halvliter til 14,- er ikke noe jeg takker nei til….

Jeg har mye å glede meg til, da. I mai tar jeg en liten tur til Oslo for å besøke skolen som Malin går på, være med på avslutningen hennes, og så ta en lenge planlagt roadtrip hjem! 10. juni får jeg sommerferie. En eller annen gang i juni kommer Birgitte hjem på ferie fra Australia! Forhåpentligvis skal jeg på Hovefestivalen med Evy, før turen så går til Asia med Malin. Nærmere bestemt Filippinene, og Manila!


Bilde: google

Åhåhå, gleder meg sånn! I begynnelsen av august går turen igjen til Oslo, ettersom Evy skal flytte fra meg (hulk), og jeg hiver meg på flyttelasset. I hvert fall for en liten uke. Når jeg kommer hjem blir jeg plutselig 20.

20! Jeg har ikke mange månedene igjen som tenåring, gitt.

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lillesmurf - Kari said, on mars 11, 2011 at 8:10 pm

    Nydelig bilde <3


Legg igjen en kommentar

