needle in the hay

siden sist

Posted in diverse by ohush on juni 29, 2011

har jeg feiret vår sammen med årets russ

fått min første A (i ex.phil, hei).
jeg har tatt meg ferie alt for tidlig

festet

festet

og festet

(men med måte selvfølgelig!)

jeg har vært på vampkonsert

og ost- og vinkveld

jeg har fått smake på sommer med herlige kveldspikniker

jeg har operert

(verdens råeste bandasje, liksom)
jeg har hentet kjære malin hjem fra oslo

og vi har tatt masse bilder med selvutløser og slikt

jeg har også fått kjenne på sol og varme med denne jenta

begynt å jogge……………aaayeah!
(tror jeg dropper bilde her)

og ellers bare vært i live.
i sommerferien er det egentlig nok, det. bare kjenne at du lever, og ikke noe mer.
men jeg kler meg i blått av og til også da, og holder til på en nyoppussa rema 1000.

og på mandag reiser vi, radarparet, endelig til manila!

(jeg må begynne å pakke)

der skal vi i hvert fall bare leeeve.

håper du har en bra sommerferie du også, og at solen snart blir mindre sky (ordspill, woot).

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lillesmurf - Kari said, on juni 30, 2011 at 3:36 pm

    Godt å høre fra deg igjen <3

  2. Lillesmurf - Kari said, on juli 1, 2011 at 10:24 am

    Søta?? Klarer du å hjelpe meg med design? ;)

    SV: Tusen takk :) mer kommer ;)


Legg igjen en kommentar

