needle in the hay

pakkekaos

Posted in reise by ohush on juli 3, 2011

Det er kaos på rommet mitt nå. I hele huset egentlig. Jeg pakker, ser du. Dagen før jeg reiser, som vanlig. Printeren valgte å være vrang akkurat når jeg tenkte å skrive ut alle reisedokumentene, og adapteret ligger en smart plass på rommet mitt, som jeg ikke husker hvor er. Jeg har klær som må vaskes, og en hel masse som må ordnes, men her sitter jeg. Procrastination, story of my life.

Jeg har fått pakket litt da, pausene har liksom bare en tendens til å bli lengre enn tiden jeg bruker på å gjøre det jeg må.

Manila here we come!

Back to business, snakkes om noen uker.

Legg igjen en kommentar

