needle in the hay

Manila og sånt

Posted in diverse, ferie, reise by ohush on august 12, 2011

vi kom hjem for tre uker siden, men dagene går så umenneskelig fort. jeg ble sengeliggenes i en uke rett etter hjemkomst, på grunn av lungebetennelse og andre virus/bakterier, og så var det full rulle med jobbing og sosialt liv. i tillegg så skjedde jo det utenkelige; terror i norge. jeg tror ikke det helt har godt opp for meg enda, jeg. det er jo helt sinnsykt. lille, kjære landet vårt. jeg er fortsatt helt sjokkert..

ellers har jeg blitt 20 år. allerede. jeg er ikke tenåring lenger, og kan nå gå på polet og kjøpe meg ei flaske jack når som helst. min kjære niese spurte i familieselskapet om jeg var voksen nå. nei, svarte jeg fort som f. jeg er ikke klar for å kalles voksen : )

vi hadde en fantastisk tur til filippinene, med masse shopping og starbucks blant annet. vi tok alt for lite bilder, ettersom vi ikke følte for å tiltrekke oss mer oppmerksomhet rundt forbi enn det vi allerede gjorde. men vi klarte til og med og bli solbrente. en innholdsrik tur altså! ( :

i danmark, hvor vi måtte vente i ca 5 timer på veg bort.
i enchanted kingdom.
klar for å gå ut.
..hjemme igjen, haha.
korps ved mall of asia.
søta!


på shakey’s, hvor vi ble mer enn gjenkjent.
stua i leiligheten.
filippinske pesos.
enchanted kingdom.
chop suey med garlic rice <3
ved leiligheten : )

neste uke starter studiesemesteret og fadderuke. jeg skal være fadder, de dagene jeg ikke jobber. og neste uke der igjen er det klart for studering igjen. jeg er både klar, og ikke klar. har en eksamen i september allerede, ettersom jeg kontet etter operasjonen, så jeg må vel sette i gang og lese : )

uansett, så skal det bli bra og komme i gang med en normal hverdag igjen. ( :

Tagged with: , , ,

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. astridkatrine said, on august 12, 2011 at 3:26 am

    så fint:D filipinene virke bra:D ka linsa e det du har?:)

  2. Lillesmurf - Kari said, on august 12, 2011 at 9:27 am

    Herlige bilder <3


Legg igjen en kommentar

