needle in the hay

skrubbsår

Posted in tanker by ohush on august 13, 2011

da jeg var liten var leggene mine gule og blå, og knea mine oppskrapte, hele tiden. nå har jeg flere hvite arr rundt forbi, og jeg husker hvordan jeg fikk de fleste. den hvite «bobla» på kneet mitt er fra den gangen jeg datt på sykkelen på en asfaltkant som niåring. jeg husker at jeg ikke kunne ha svømming på en måned (noe jeg syns var fantastisk!). inni den bobla er det to pittesmå steiner, og de har vært der i elleve år nå.

for noen uker siden klarte jeg det igjen. jeg fikk skrubbsår på kneet. og uka etter klarte jeg å få skrubbsår, blåmerke og kul på det andre kneet også. jeg føler meg som en niåring igjen.

Tagged with: , ,

Legg igjen en kommentar

