needle in the hay

14/2

Posted in dagbok by ohush on februar 14, 2012

søndag ble tilbragt med disse sjarmtrolla:

vi lagte duplo-fengsel, spilte spill, brettet papirhatter og båter, og malte.

minsten syns det var moro og trykke på kameraet og ta bilder av alt mulig.

de gjør meg så glad!

i dag har jeg ikke gjort noe fornuftig. jeg er syk og har vondt. derfor har jeg drukket over en liter med te, selvsagt fra mummikopp.


jeg har aldri vært en valentinesdagentusiast, men her har du et skjevt papirhjerte allikevel.

musikk er fint!

Tagged with: , , , ,

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. k. said, on februar 15, 2012 at 2:23 pm

    jeg gleder meg bare til lille min blir liiiitt større, da skal vi bygge duplo og lage duploanimasjoner! XD


Legg igjen en kommentar

