needle in the hay

Kingdom of Your Own

Posted in diverse by ohush on juli 14, 2012

så alt for mange innlegg ligger som kladder nå. nå vil jeg blogge igjen —

jeg er en rastløs sjel, og prøver nå å finne ro i hovedstaden, hvor jeg bor med fire flotte jenter. for øyeblikket er jeg hjemme for å tjene litt penger. det er dyrt å plutselig være selvstendig, i den grad jeg er selvstendig. ett steg er tatt. jeg har flyttet ut. og det føles bra!

selv om angsten tar meg av og til, og jeg ikke føler at jeg gjør noe nyttig i det hele tatt, så føler jeg det var rett å avslutte studiet hvor jeg mistreivs, og komme meg bort. så får vi se hva jeg kan gjøre med livet mitt fremover. selv om alle vennene mine plutselig gifter seg, får barn, kjøper hus og alt det der, så er jeg bare 20, og har ikke planer om slikt enda.

fremtiden er litt skremmende, men det tror jeg den er for de fleste. så for nå skal jeg spise vannmelon, høre på Matthew and The Atlas, og tenke at det er helt greit å ikke vite.