needle in the hay

bits and pieces

Posted in stream of consciousness by ohush on februar 20, 2012

håper alle har hatt en fin bollesøndag, med masse fastelavnsboller. det har jeg. kanelsnurrer, vanlige boller, kakao og te. i tillegg til to fine og kosete tantebarn på fanget.

dette rare og søte vesnet er også bra og ha for tiden!


(oscar er forresten en «diehund» eller hva det nå kalles. noe som vil si at han ikke fikk så mye kos av mamsen sin som liten, og derfor har suttet på tepper og tøfler og pysjer og alt siden han var valp)

i det siste har jeg slitt veldig med nattesøvnen. jeg ligger ofte våken til morning, og sover som regel noen timer da. utrolig slitsomt.

nattetimene brukes da på lesing, skriving og grubling.

globusballen fikk jeg av evypevy til jul. jeg elsker globuser, så det er et under at jeg ikke er bedre i geografi, så mye som jeg studerer dem.

for øyeblikket leser jeg «muleum» av erlend loe. jeg digger loe.

også har jeg, som mange vet, en stor kjærlighet for fine notatbøker. den jeg har på nattbordet nå har trær og fine farger på seg. inni den står det noen dikt, og småtekster, og masse rart, som det gjør i alle notatbøkene mine.

det ligger også en liten papirbåt, og en papirhatt inni. det er så morsomt å åpne bøker og finne noe du har glemt du la der, eller skrev. jeg smiler alltid når jeg ser gjennom noen eldre notatbøker. noe er litt flaut, noe er morsomt, og mye er veldig fint.

denne uken blir bra!

Tagged with: , , ,

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. regndrope said, on februar 20, 2012 at 11:22 am

    Så fin notatbok! Eg er også slik, at eg elskar fine notatbøker. Fin ting: snart ha skrive ut notatboka så eg kan la meg gå på notatbok-skattejakt :)

    Hurra for at det blir ei bra veke!

  2. Linda said, on mars 1, 2012 at 11:46 am

    finfinfint!


Legg igjen en kommentar