needle in the hay

skittlesvodka og litt andre ting

Posted in dagbok, stream of consciousness by ohush on februar 26, 2012

fra tirsdag til torsdag var jeg hos evy jeanett. vi lagte skittlesvodka, spiste (jeg spiste, evy så på), hang med rare folk, festet og hadde noen anfall hvor vi trommet på gryter og slikt. med andre ord, det var noen fine dager.

jeg dro med meg flyttelasset videre til bror og familie, og lekte kaptein sapeltann og slikt på torsdag.

når jeg kom hjem etter noen dager på storbyferie (lol, nei), så hadde jeg en del serier å se. seriejunkie! men jeg fikk truffet noen fine venner fordiom.

i dag måtte jeg ha vekkerklokka på 05:30. jeg trodde aldri jeg skulle klare å være på jobb kl 7, men det gikk overraskende bra! eneste problemet med den vakta var egentlig at jeg sovnet når jeg kom hjem, og aldri klarte å fungere skikkelig igjen. så jeg har bare stirret i taket, sett serier, og spist.

uansett, skittlesvodka:

:D
det var ikke alle fargene som smakte like godt som de ser ut da, men nam.

evy spiste hun også, faktisk. grandis til frokost på kjøkkenbenken halv to er noe vi vurderer å innføre i leiligheten til sommeren. (evy syns jeg legger ut unødvendig mange teite bilder, men det er ikke mitt problem at hun aldri smiler normalt på bilder).

jeg selger kameraten min Canon 40D og to objektiver, om noen andre enn de som vil jeg skal sende det til nigeria er interessert.

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Evy Jeanett said, on februar 28, 2012 at 12:03 am

    Elsker bildet.. Kremt. Ikke greit. Hvertfall når jeg ser så «opplagt og våken» ut kl halv 2, hah!

  2. camilla said, on februar 29, 2012 at 11:33 pm

    Åhhh, skittlesvodka har jeg lyst til å prøve :D Hvilke smaker var best?


Legg igjen en kommentar