needle in the hay

oslove

Posted in diverse by ohush on april 23, 2012

jeg har besøkt muggsoppen min i oslo. hovedsaklig for å gå på visninger og ordne leilighet (som det kan se ut som om vi fikk til tilslutt), men vi fikk tid til masse annet gøy også.

jeg gleder meg til å bo med dette vesenet. og to andre fine mennesker, + nr. 5 som vi ikke vet hvem er enda.

om en drøy måned skal jeg flytte. det er rart å tenke på det!

dette dyret er sårt savnet kun etter noen dager, det kan bli tungt å ikke få se bikkja mi hver dag, og tantebarna såklart. men gjensynet er i hvert fall noe å glede seg til! i dag har bikkja vært på fanget mitt, frivillig liksom. søteste.

men, oslo blir bra. veldig bra!

Tagged with: , , , , ,

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. regndrope said, on april 23, 2012 at 9:56 am

    Aww, søte hunden!


Legg igjen en kommentar