needle in the hay

suuupert

Posted in Uncategorized by ohush on august 24, 2010

Jeg har en utrolig uheldig dag. Foreløpig. Kl 07:05 skulle jeg ta bussen. 07:02 kjørte den forbi huset mitt. Irritert. Så måtte jeg vente til far skulle på jobb, slik at jeg kunne kjøre ham for å så ta turen ut til uni. Det tar til vanlig 20 min å kjøre ut. I dag tok det 70. Irritert. Kø er teit! I tillegg var jeg så innmari tissetrengt at jeg holdt på å bli gal. Jeg kom for sent til den første forelesningen i Språk og Historie, og tårte (turte? jeg burde vite hva som er rett bøying, men jeg har ikke peiling) ikke gå inn når jeg var over en halvtime for sen. Så jeg har vært i kantina i i en time. Virra rundt rundt. Kjøpt kompendium og sett på bøker. Det er fortsatt 3 timer til neste forelesning. Jeg fryser.

Forelesningen i går var bra da.

Legg igjen en kommentar