needle in the hay

vofselofsen er klengete

Posted in diverse by ohush on juli 30, 2010

vofsen er litt søt. akkurat nå er vi to aleine hjemme, og da er han kosete. skikkelig kosete. han er så redd for at jeg skal stikke jeg også. stakkersen.

nå skal jeg bake kake og slikt, men en hund som hadde satt seg på beine mitt med armene rundt om han hadde armer. ønsk meg lykke til, eller ønsk kaka lykke til kanskje. kjøkkenet til mor trenger det i hvert fall. kanskje oscar også, ettersom det er en fare for at jeg trør på ham når han går der jeg går.

GOD HELG!

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. maja said, on juli 30, 2010 at 5:26 pm

    aner ikke akkurat hva det heter, men det er på klepp/kleppe i alle fall. jeg bor i en sånn hytte 800 meter fra stranden, rett ved bilveien. like ved reveparken camping eller noe x))

  2. maja said, on juli 31, 2010 at 9:21 pm

    / mhm, jæren er kjempefint! var der nesten hver sommer da jeg var mindre, og har savnet plassen nå i flere år. derfor var det kjempemoro og fint å dra ned dit igjen.

  3. kari said, on august 1, 2010 at 12:45 pm

    Så nydelig <3


Legg igjen en kommentar