needle in the hay

foressten

Posted in diverse by ohush on juli 29, 2010

lille bloggen min har rundet 18000 views. lite sammenlignet med alle andre, men det er denne lille og minimalt undeholdene bloggen det er snakk om. creds til dere som stikker innom, i hvert fall til dere som stikker innom mer enn en gang. haha : )

en annen ting. jeg har bestemt meg for å studere. yes, studentlivet here i come. mange sier kanskje at jeg går glipp av mye ved å ikke ta ett friår til jobbing eller reise og slikt. men det føler jeg ikke i det hele tatt. jeg tar alt veldig som det kommer. kanskje tar jeg deler av utdanningen i utlandet, kanskje velger jeg å bytte over til noe helt annet e. l. jeg bryr meg ikke, akkurat nå føles lektorutdanning på UIS veldig rett. så ja. jeg grugleder meg til uke 33.

men jeg kan ikke glede meg mer til 7. august!! okey, roma 8. da, but still. reise med lisapus, på bursdagen. jeg skal prøve å ikke så mye som å tenke på at jeg fyller året den dagen, da, har jeg planer om. jeg er ikke klar for å gi slipp på 18, ikke enda. jeg vil bare stoppe her litt, jeg. så kan jeg heller bli 20/21 litt senere, for å så bli der en stund. det går helt greit….

jeg er i bablehumør. ikke så rart det, når jeg har vært hjemme med seboreen min i hele dag. jeg fikk i hvert fall kjørt den fine nye leiebilen litt, jeg vil ha en slik. også kjøpte far en japp til meg. snille far.

siden jeg allerede er innpå random:

Miriam er så kul!

Legg igjen en kommentar